بازدید اعضای هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران و مسئولان کانون های هموفیلی سراسر کشور از شرکت آریوژن فارمد

به گزارش روابط عمومی شرکت آریوژن فارمد، پنج شنبه مورخ 1395/5/14 اعضای هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران به همراه مسئولان کانون های هموفیلی سراسر کشور از شرکت آریوژن فارمد بازدید به عمل آوردند. بازدید کنندگان طی بازدید چند ساعته خود از سایت تولید شرکت، از نزدیک با تولید داروی آریوسون ( فاکتور هفت انعقادی نوترکیب) آشنا شدند. معاونت تولید آریوژن فارمد ضمن همراهی بازدید کنندگان در سایت تولید ، به بیان ویژگی های منحصر به فرد تولید این دارو در آریوژن فارمد پرداخت و خاطر نشان کرد : ” تلاش همه پرسنل شرکت آریوژن فارمد با هدف رساندن داروی با کیفیت به بیماران هموفیلی بوده و زحمات شبانه روزی و رو به رو شدن با مشکلات فراوان و پیچیدگی های بیشماری که در تولید این دارو وجود دارد همگی در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه می باشد”. دکتر آقاجانی ضمن تأکید بر تولید اصولی و با کیفیت این دارو، خاطر نشان کرد : ” همه‌ی تلاش ما استفاده راحت و بی دغدغه بیماران هموفیلی می باشد . در این راستا، تولید داروی فاکتور هفت بدون نیاز به نگهداری در یخچال از اهداف بعدی این شرکت می باشد “.
قویدل ، مدیر کانون هموفیلی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در این بازدید و تشکر ویژه از مسئولین این شرکت خاطر نشان کرد : ” همه ی ما مفتخریم که داروی تولید داخل، کمک رسان بیماران هموفیلی ایرانی است و امیدواریم با حل مشکلات در سقف بیمه ای تعیین شده برای مصرف بیماران، هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد”.
طی جلسه پرسش و پاسخی که بین مسئولان شرکت آریوژن فارمد و بازدید کنندگان برگزار شد، مسئولان و رؤسای کانون های هموفیلی سراسر کشور نیز با ابراز خرسندی و افتخار مبنی بر ایرانی بودن داروی فاکتور هفت انعقادی نوترکیب به ذکر مسائل و دیدگاه‌های خود جهت دسترسی هر چه بهتر و راحت‌تر بیماران هموفیلی به این دارو پرداختند.
شرکت آریوژن فارمد تنها تولید کننده داروی فاکتور هفت انعقادی نوترکیب در ایران و خاورمیانه است. این دارو به جز مصرف بازار دارویی داخل کشور در حال حاضر به کشورهای همسایه صادر می‌شود و نیز در مرحله ثبت در اروپا می باشد که پس از ثبت این دارو در اروپا ، صادرات به کشورهای اروپایی نیز در برنامه این شرکت قرار دارد.